pátek 26. prosince 2008

EU HF Contest 2008 - výsledky

Náhodným brouzdáním na webu jsem narazil na výsledky letošního EU HF Contestu. Překvapila mě rychlost vyhodnocení. Tedy poklona pro vyhodnocovatele ( nelze nepřipomenout bouřlivou diskusi na ok-listu právě k tématu vyhodnocování závodů, hi).

Krátce k mému výsledku. Zase se mi nepovedlo prodrat se v kategorii MIX LP do TOP 10. Drobnou útěchou nechť mi je posun o jednu příčku dopředu na 12. místo. Jestli to půjde takhle dál, mohlo by to za dva roky vyjít. :-)

Pěkný výsledek se povedl Petrovi OL6P v kategorii CW LP - 5. místo.

Další pěkné výsledky českých stanic v tomto neoficiálním ME:
OL8M - 5. místo v CW HP
OL3Z - 6. místo v CW LP

V pořadí národů Česká republika postoupila na 8. místo. Škoda menší účasti českých stanic. Třeba v kategorii MIX LP jsem byl jediná stanice z OK!

Podrobné výsledky naleznete zde

Žádné komentáře: